Subject: FW: Projekti TR0905 kooskõlastus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 12:50:20 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/16188-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Artur Vilu <[email-masked]>
Sent: Monday, June 17, 2024 12:46 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti TR0905 kooskõlastus

Tere

Saadan parandustega.

Mis puudtab viimast märkust siis tegemist on olemasoleva masti ja
valgustiga, mille asukoht ei muutu aga kuna sinna suunduva õhuliini nurk
muutub siis on ka tingmärkides märkus, et “olemasolev projektiga seotud”

Lugupidamisega

Artur Vilu

Swiper OÜ

+372 5386 6932

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 14, 2024 9:35 AM
To: Artur Vilu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti TR0905 kooskõlastus

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Palume projekti asendiplaanil kajastada selgemalt antud projektiga
planeeritavad tegevused, hetkel on asendiplaanil kajastatud erinevate
projektidega planeeritavad tegevused ning eristamine on keeruline.
Asendiplaanil puuduvad viited teistele projektidele ning tingmärgid pole
kooskõlas asendiplaaniga. Võimalusel projekti välised planeeritavad
tegevused kajastada tuhmina/hallina või mõnda muud moodi, et projektiga
planeeritavad tegevused oleksid selgemini tuvastatavad. Lisaks palume
asendiplaanil olevad leppemärgid viia kooskõlla tingmärkidega.

*	Tingmärkides on kajastatud kollane kaablikaitsetoru 450N ning
asendiplaanil on kajastatud sama toruga riigiteega ristumine, mis pole
kooskõlas Transpordiameti juhendiga. Palume viia kooskõlla ning vajadusel
korrigeerida.

*	Projektist nähtub, et tegevusi on planeeritud ka riigitee nr 11243
km 0,07 piirkonnas, seega palume kajastada antud info ka taotluses.

Lisaks palume selgitada, milliseid toiminguid planeeritakse teostada
olemasoleva valgustiga, kas vahetatakse mast, valgusti vms? Vastav info
kajastada ka seletuskirjas.

*	Palume esitada vastavad IKÕ plaanid masti toe ümbertõstmise kohta
ning õhuliini ümberpaiknemise kohta riigitee maaüksusel.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Artur Vilu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 22, 2024 11:26 AM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: 'Maanteeameti klienditugi' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Projekti TR0905 kooskõlastus

Tere

Saadan projekti TR0905 Tänavavalgustuse – ja võrgu ümberehitus, Pargi
tänav ja Tamme tänav, Kiisa alevik, Saku vald, Harju maakond asendiplaani
joonise kooskõlastamisele.

Saku vallast anti info, et olete antud projektiga kursis ja seetõttu
saadan otse Teile.

Transpordiametit puudutab ainult 11240 Tõdva – Hageri teel asuva
õhuliinimasti nr 6 toe ümbertõstmist.

Lugupidamisega

Artur Vilu

Swiper OÜ

+372 5386 6932

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]